Blog [reality show]

Jak to się robi w reality show?

„W dzisiejszych czasach wszystko jest na sprzedaż”- te zdanie nie powinno dziwić, czasy się zmieniły. Co jest tego przyczyną? Czy jesteśmy tak znudzeni własnym życiem, że lubimy podglądać życie innych? A może zawsze leżało to w naszej naturze, tylko dopiero teraz mamy do tego taki łatwy dostęp? Wydaje mi się że obie opcje są możliwe. A więc nie ma się co dziwić, że twórcy programów „reality show” tak szybko przyciągają do siebie reklamodawców.

czytaj dalej

Jak to się robi w reality show?

Autor: Anna Kochańska
15:45 / 26.02.2014

Tagi: reality show, telewizja, reklama

Zobacz wszystkie wpisy autora
 

Kasa Stefczyka w reality show – czy to się godzi?

Poważana instytucja finansowa w reality show? Dlaczego nie! Odpowiednio przedstawiona marka w programie rozrywkowym to kolejny, zwracający uwagę sposób na dotarcie do nowych odbiorców. Tak właśnie jest w przypadku Kasy Stefczyka i programu „Bankomat. Wyścig z czasem”. Apella kompleksowo zadbała o ulokowanie produktu Kasy w tym reality show emitowanym w TV Puls.

czytaj dalej

Kasa Stefczyka w reality show – czy to się godzi?

Autor: Konrad Buraczewski
16:11 / 08.10.2013

Tagi: reality show, kultura masowa, promocja, Kasa Stefczyka

Zobacz wszystkie wpisy autora

Co realnego odkrywają przed nami programy typu reality show?

Polski widz swoją prawdziwą przygodę z tego typu przekazem rozpoczął kilka lat temu, wraz z pierwszą emisją bijącego rekordy oglądalności reality show „Big Brother”. Co tydzień, od marca 2001 roku, przygodom mieszkańców domu Wielkiego Brata przyglądało się ok. 4,5 mln osób!

czytaj dalej

Co realnego odkrywają przed nami programy typu reality show?

Autor: Ewa Karina Napolska
16:06 / 29.08.2013

Tagi: emocje, psychologia, kultura masowa, reality show

Zobacz wszystkie wpisy autora

apella.com.pl

Kontakt

Apella Spółka Akcyjna
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

Tel.  58 768 33 00
Fax. 58 768 33 02
e-mail: sekretariat@apella.com.pl

Apella - Partner Google

Dane spółki

NIP 586 22 72 058

Apella S.A. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000391928

kapitał zakładowy w wysokości 23.986.600 zł opłacony w całości

 © 2012. Wszystkie prawa zastrzeżone

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.