x

Kontakt

Digital

#1 Interakcja

W internetowej i jednocześnie interaktywnej przestrzeni stosujemy zasadę: akcja – reakcja. Jesteśmy w stanie szybko reagować i optymalizować nasze kampanie w oparciu o preferencje grupy docelowej.

 

Niezależnie od tego, czy przeprowadzamy kampanię efektywnościową czy wizerunkową, czy naszym zadaniem jest stworzenie skomplikowanego serwisu informacyjnego lub lekkiej aplikacji mobilnej, bądź custom publishing. Użytkownicy, do których docieramy, to osoby realnie zainteresowane marką lub produktem, które poprzez wykonaną akcję informują nas o skuteczności naszych realizacji. Dziękujemy!

 

Apella posiada doświadczenie w projektowaniu, optymalizacji, promocji, SEO/SEM, administrowaniu i analityce serwisów www. Prowadzimy komunikację w mediach społecznościowych, kampanie content marketingowe oraz monitoring Internetu. Wszystkie nasze działania realizujemy dedykowany zespół copywriterów i grafików, wyspecjalizowanych w cyfrowej komunikacji.

Nasze realizacje

M&MR Trading Polska

Kampania promująca Fundusze Norweskie

Młodzi aktywnie pełni pasji – reportaże filmowe

Konkurs na teledysk do piosenki „zasługujesz na niższe raty”

W jak Wolność

„Kasa w kieszeni” – gra mobilna

Nasi eksperci piszą

Real-Time Marketing — jak robić to z głową?

5 błędów, przez które przepalasz budżet kampanii Google Adwords

© 2017. Wszystkie prawa zastrzeżone

Apella S.A. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000391928. Kapitał zakładowy w wysokości 23.986.600 zł opłacony w całości