x

Kontakt

#DrapZdrapki Na MILION sposobów!

Nowa kampania reklamowa Totalizatora Sportowego.

#DrapZdrapki Na MILION sposobów!

6 marca ruszyła nowa, wykreowana przez Apellę crossmediowa kampania Lotto promująca Zdrapki. Kampania firmowana jest hasłem: Drap Zdrapki na MILION sposobów. Zdrapki to produkt, którym Totalizator pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów.

 

Bohaterami kampanii są osoby w różnym wieku - każda z nich ma swój własny, ulubiony i często bardzo oryginalny sposób na drapanie Zdrapek. Każdy sposób jest dobry: na kujona, na lenia, perfekcyjnie, w samotności i w towarzystwie.  Spot prezentuje najważniejsze atrybuty produktu: różnorodność, wysokie, dochodzące nawet do miliona zł wygrane,  towarzyszący grze dreszczyk emocji, natychmiastowy wynik i dużą szansę na jakąkolwiek wygraną.

 

 

Dodatkowo w mediach społecznościowych wykorzystywany jest hashtag DrapZdrapki.

 

W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne ’30, ’15 i ‘5 oraz spoty radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.

Klient: Totalizator Sportowy

Marka: Zdrapki

Agencja: Apella SA., kreacja & copywriting: Anna Tillak, grafika i animacje: Maciej Goś

Reżyseria: Łukasz Zadrzyński

Zdjęcia: Marian Prokop

Sesja foto: Jacek Kołodziejski

Produkcja: Amigos Media

Planowanie i zakup Mediów: dom mediowy Zenith

Data startu: marzec 2017

 

Wstecz

© 2017. Wszystkie prawa zastrzeżone

Apella S.A. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000391928. Kapitał zakładowy w wysokości 23.986.600 zł opłacony w całości

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. 
Więcej informacji