x

Kontakt

Kampania promująca Fundusze Norweskie

Kampania promująca Fundusze Norweskie

3 listopada w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania podsumowująca II edycję Funduszy Norweskich i EOG.

 

Na potrzeby kampanii Apella przygotowała dwa spoty piętnastosekundowe, których motywem przewodnim jest słowo Hjelpe oznaczające po norwesku pomoc. Hasło przewodnie kampanii - "Polska TAKK"  - wykorzystuje podobieństwo wymowy niektórych słów w języku polskim i norweskim. Dla nas "tak" znaczy zgodę, przyzwolenie akceptację. W języku norweskim znaczy dziękuję. W ten sposób dziękujemy naszym partnerom (Nowergia, Liechtenstein, Isladnia) za współpracę i pomoc w ramach Funduszy.

 

 

 

 

Spoty mogą obejrzeć widzowie stacji TVP1, TVP2, Polsat, TVN + kanały tematyczne, a także internauci korzystający z wiodących polskich serwisów. Przekaz zostanie także uzupełniony o reklamy radiowe emitowane w Radiu Zet, stacjach RMF, Programach 1 i 3 Polskiego Radia, stacjach regionalne Polskiego Radia, TOK FM oraz Radiu Złote Przeboje.

 

Klient: Ministerstwo Rozwoju
Agencja: Apella SA
Kreacja: Creative Director: Kamila Fobke; Copywriter: Ewelina Karczewska
Account: Adam Ochendal
Produkcja: Highnoon
Data startu: listopad 2017

  

Wstecz

© 2017. Wszystkie prawa zastrzeżone

Apella S.A. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000391928. Kapitał zakładowy w wysokości 23.986.600 zł opłacony w całości

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. 
Więcej informacji