„Tygodnik Podlaski"

„Tygodnik Podlaski” to gazeta wydawana od 2005 roku. Ukazuje się na terenie Białej Podlaskiej, Parczewa, Radzynia Podlaskiego, Terespola, Międzyrzeca Podlaskiego oraz okolicznych gmin i powiatów.

Obecnie wydawcą bezpłatnego „Tygodnika Podlaskiego” jest Apella S.A. (wcześniej Media SKOK Sp. z o.o.). Dzięki wydawcy pismo zyskało nowoczesną szatę graficzną, profesjonalny skład, bogatszą sekcję redakcyjną i biuro handlowe. Gazeta aspiruje do pozycji najważniejszego
i najpoczytniejszego tygodnika lokalnego
na południowym Podlasiu. Z uwagi na duże zainteresowanie Czytelników,
w lutym 2012 roku została podjęta decyzja o zwiększeniu nakładu gazety –
z 15 000 do 30 000 egzemplarzy.

Dziennikarze „Tygodnika Podlaskiego” opisują wydarzenia, inwestycje i życie lokalnych społeczności południowego Podlasia. Pismo patronuje wielu lokalnym wydarzeniom, organizuje konkursy dla Czytelników, jak również własne imprezy, takie jak gale czy plebiscyty, wśród nich - „Człowiek Roku Tygodnika Podlaskiego”. Uzupełnieniem papierowej wersji „Tygodnika Podlaskiego” jest strona internetowa www.tygodnikpodlaski.pl. Najciekawsze wydarzenia z życia „Tygodnika Podlaskiego” śledzić można także na profilu gazety w portalu Facebook.

Rebranding wydawnictwa
Zakres prac:  kompleksowe wydawnictwo, łącznie z działalnością redakcyjną
i marketingową
Cykl wydawniczy: tygodnik
Adres WWW realizacji:
www.tygodnikpodlaski.pl

 

TP Before After

TP Before After

 
 

apella.com.pl

Kontakt

Apella Spółka Akcyjna
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

Tel.  58 768 33 00
Fax. 58 768 33 02
e-mail: sekretariat@apella.com.pl

Apella - Partner Google

Dane spółki

NIP 586 22 72 058

Apella S.A. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000391928

kapitał zakładowy w wysokości 23.986.600 zł opłacony w całości

 © 2012. Wszystkie prawa zastrzeżone

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.