Przy okazji Euro2016 zapewne wielu z Was „przygotowując” się do meczu odwiedziło swój zaufany, osiedlowy sklepik w poszukiwaniu przekąsek i bursztynowego trunku. Od jakiegoś czasu zauważyć można, że na sklepowych półkach oprócz tradycyjnych piw wielkich marek, pojawiły się także małe lokalne browary. Niektóre sklepy oferują w zasadzie już tylko taki asortyment, ściągając produkty z browarów z najodleglejszych części kraju. Również w pubach czy restauracjach mamy możliwość nabycia – oprócz tych tradycyjnych piw z kija – butelkowych specjałów z regionu. Ba, nawet część browarów ma swoje lokale, w których można spożywać ich trunki. Można więc rzec, że Polskę ogarnęła piwna rewolucja, która zwłaszcza w miesiącach letnich wspina się na wyżyny popularności.
Bursztynowe TOP50 – browary regionalne w mediach społecznościowych
adwords
budżet
case study
design
e-mail marketing
ekologia
facebook
gadżety
google
google ads
influencerzy
instagram
kampania społeczna
linkedin
making of
marketing automation
mikroinfluencerzy
muzyka
niejedzenie mięsa
piosenki z reklam
planowanie mediów
praca marketera
praca w reklamie
prezentacja
produkcja spotu
przegląd reklam
psychologia reklamy
radio
real time marketing
social media
telewizja
weganizm
wege
wegetarianizm
wystąpienia publiczne