Moda na #madeinpoland i #dobrebopolskie zamienia się w totalny szał zakupowy. Za produktami pochodzącymi z krajowych firm przemawia nie tylko jakość dostarczanych towarów i rozwiązań, ale również dumny patriotyzm gospodarczy. Jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe marki odzieżowe, producenci żywności, wyposażenia wnętrz itd. Lokalnie działające marki rozpoczynają ekspansję nie tyle krajową, co wręcz międzynarodową, rejestrując swoje strony internetowe w domenie „.com”. Furtką otwierającą dostęp klientom z zagranicy do produktów polskich producentów jest strona www. Stąd w procesie #goingglobal tak ważna jest odpowiednia prezencja marki online.
W świetle dzisiejszej wiedzy o użytkowniku można stwierdzić, że sposób użytkowani stron www nie zależy od regionu pochodzenia IP, a prędzej od rodzaju urządzenia, które to determinuje użyteczność witryn. Stąd też marki obecne online powinny posiadać strony www dopasowane do potrzeb i przyzwyczajeń tych, którzy z nich korzystają. Czy witryny internetowe polskich eksporterów, prezentujących swoją ofertę również klientom zagranicznym, spełnią oczekiwania współczesnego, globalnego internauty?
Apella agencja marketingowa z polskimi korzeniami, specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek krajowych. Ukontentowani informacjami o rosnącej wartości eksportu w tworzeniu polskiego PKB, postanowiliśmy sprawdzić, jak wybrane najsilniejsze marki z branży przemysłu spożywczego poradziły sobie z przygotowaniem swoich stron www do odwiedzin użytkowników, potencjalnych klientów, również spoza kraju.
Raport specjalny do pobrania poniżej: