Wizerunek kobiet w reklamie bardzo kobiecy?


Ewelina Karczewska-Stasik

Marka, która zapada w… ucho


Beata Bączkiewicz

Reklama okiem psychologa: reguła niedostępności


Anna Woźniak

Transplantologia w reklamie społecznej – przegląd subiektywny


Leszek Świerszcz

Sztuczna inteligencja – pomaga czy zagraża ludziom?


Marta Kubińska

Burek w reklamie – marketingowe akcje schronisk dla zwierząt


Apella S.A.

Profilaktyka raka piersi w reklamie społecznej


Beata Bączkiewicz

Reklama okiem psychologa: autorytet


więcej postów

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celu otrzymywanie newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach, aktualnościach i ofercie Apella S.A.

FreshMail.pl
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celu otrzymywanie newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach, aktualnościach i ofercie Apella S.A.

FreshMail.pl