Polityka prywatności

I Polityka dotycząca przetwarzania danych osobowych

Niniejsza polityka przetwarzania danych osobowych dotyczy serwisu internetowego www.apella.com.pl [dalej: Serwis]. Apella S.A., zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. [dalej: RODO], informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Apella Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdyni (81-472), ul. Legionów 126-128, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000391928, NIP: 586-22-72-058, o kapitale zakładowym 23 986 600 PLN wpłaconym w całości; e-mail: sekretariat@apella.com.pl, tel.: 58 768 33 00
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Krzysztof Olenkowicz, sekretariat@apella.com.pl, dane adresowe Administratora.
  3. Dane osobowe użytkowników Serwisu przetwarzane będą w celu:
  • subskrypcji do newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
  • podjęcia działań na żądanie użytkownika Serwisu przed zawarciem umowy mającej za przedmiot usługi świadczone przez Apella Spółka Akcyjna (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
  • marketingu usług własnych (na podst. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  1. Dane osobowe użytkowników Serwisu przechowywane będą przez Administratora:
  • do momentu żądania usunięcia z subskrypcji newslettera (wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym celu);
  • przez czas niezbędny dla zawarcia i wykonania umowy mającej za przedmiot usługi świadczone przez Administratora,
  • do czasu wypełnienia przez Administratora obowiązków prawnych,
  • przez okres niezbędny dla dochodzenia i obrony przed potencjalnymi roszczeniami.

Okresy te nie sumują się.

  1. Użytkownicy Serwisu posiadają prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  2. W przypadku przetwarzania danych osobowych niezgodnie z RODO, Użytkownicy Serwisu mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.
  3. Podanie danych osobowych przez użytkowników Serwisu jest dobrowolne oraz jest warunkiem otrzymywania newslettera. Może być również warunkiem podjęcia działań na żądanie użytkownika serwisu przed zawarciem umowy lub zawarcia umowy mającej za przedmiot usługi świadczone przez Administratora. Nie podanie danych osobowych może uniemożliwić otrzymywanie newslettera, podjęcia działań na żądanie użytkownika Serwisu lub oraz może uniemożliwić zawarcie Umowy.
  4. Administrator nie stosuje mechanizmów zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu RODO.

  

II Polityka dotycząca Ciasteczek

Przez używanie niniejszej strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez stronę ciasteczek, musisz zmienić ustawienia swojej przeglądarki albo zrezygnować z używania niniejszej strony.

Co to są ciasteczka?

Ciasteczka (ang. cookies) to małe pliki, które są zapisywane i przechowywane na Twoim komputerze, tablecie albo smartphonie w trakcie przeglądania przez Ciebie stron internetowych. Ciasteczko przeważnie zawiera nazwę danej strony internetowej, czas istnienia ciasteczka oraz unikatowy numer, który służy do identyfikacji przeglądarki, z której nastąpiło wejście na daną stronę internetową.

W jakim celu wykorzystujemy cookies?

Strona używa ciasteczek w różnych celach:

  1. aby ułatwić i usprawnić użytkowanie niniejszej strony,
  2. aby treści wyświetlanie na niniejszej stronie zostały dostosowane do preferencji użytkownika
  3. do celów statystycznych, aby możliwe było ulepszanie niniejszej strony
  4. Wykorzystujemy ciasteczka tylko na te sposoby, nie identyfikując na ich podstawie tożsamości użytkownika.

Jak długo trwa przechowywanie danych w ciasteczkach?

Na stronie mogą być wykorzystywane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Ciasteczka pierwszego typu pozostaną na Twoim urządzeniu wyłącznie w trakcie użytkowania strony. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tyle czasu, ile trwa ich „życie”, do chwili. Kiedy zostaną przez Ciebie usunięte.

Typy ciasteczek wykorzystywanych na stronie

Ciasteczka niezbędne do działania strony – konieczne do bezbłędnego działania strony. Umożliwiają poruszanie się po stronie i korzystanie z jej elementów, np. mogą zapamiętać wykonaną wcześniej czynność.

Ciasteczka zwiększające efektywność – gromadzenie danych na temat sposobów korzystania ze strony przez jej użytkowników, m.in. odwiedzanych przez nich obszarów, spędzanego na stronie czasu, napotykanych błędów. Dzięki temu możemy poprawiać funkcjonalność strony.

Ciasteczka ulepszające działanie – przechowywanie informacji na temat Twoich preferencji (np. zapamiętywanie loginu), dzięki czemu możliwe jest wyświetlanie treści dostosowanych do indywidualnych oczekiwań użytkownika.

Ciasteczka reklamowe – dzięki nim wyświetlane są reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania i odpowiadają na Twoje potrzeby. Ciasteczka te umożliwiają nam mierzenie efektów kampanii marketingowych.

Czy wykorzystujemy ciasteczka podmiotów trzecich?

Tak, używając strony możesz trafić na ciasteczka, które wywodzą się z zewnętrznych stron jak np. portale społecznościowe, a także od podmiotów, które zamieszczają reklamy na stronie. Szczegóły dotyczące tych ciasteczek znajdziesz na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.

Czy mogę usunąć ciasteczka?

Domyślnym ustawieniem w większości przeglądarek jest przyjmowanie ciasteczek. W każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień przeglądarki, by zablokować ciasteczka całkowicie albo częściowo, np. wyłącznie od stron trzecich lub aby za każdym razem dostawać informację o przyjmowaniu ciasteczek. Nie zapominaj, że blokada ciasteczek może mieć niekorzystny wpływ na wygodę użytkowania strony, a także wiązać się z brakiem możliwości korzystania z niektórych elementów strony.

Zmiana ustawień ciasteczek

Jeśli nie zezwalasz na przyjmowanie ciasteczek od strony, możesz usunąć Cookies. Każda przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie ciasteczek:

  • Mozilla Firefox

W górnym menu „Narzędzia” kliknij „Opcje”, a następnie zakładkę „Prywatność”. Ta przeglądarka umożliwia zablokowanie ciasteczek całkowicie bądź częściowo.

  • Microsoft Internet Explorer

Korzystając z menu „Narzędzia”, należy wybrać „Opcje internetowe”, a następnie zakładkę „Prywatność”. Dzięki suwakowi można określić poziom prywatności lub też zmieniać ustawienia konkretnych stron posługując się przyciskiem „Witryny”.

  • Google Chrome

Prawy górny róg przeglądarki oznaczony jest trzema poziomymi liniami – jest to menu, z którego należy wybrać „Narzędzia”, a następnie „Wyczyść dane przeglądania…”. Poza opcją usunięcia ciasteczek możemy również kliknąć „Więcej informacji”, dzięki czemu uzyskamy dostęp do informacji na temat funkcji prywatności przeglądarki.

  • Opera

W lewym górnym rogu przeglądarki znajduje się przycisk „Opera”. Należy otworzyć menu, wybrać „Ustawienia”, a następnie „Wyczyść historię przeglądania…”. Poza możliwością usunięcia ciasteczek, jest tam też przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…”, aby uzyskać dostęp do szczegółowych opcji dla konkretnych stron.

  • Apple Safari

Z menu „Safari” wybieramy „Preferencje” , a następnie „Prywatność”. Znajdują się tam różne opcje związane z ciasteczkami.

  • Telefony komórkowe, tablety i inne urządzenia mobilne

Tego typu urządzenia obsługują ciasteczka na różne sposoby. W związku z tym zalecamy wizytę na stronie producenta danego urządzenia, by zapoznać się z opcjami prywatności.

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial