Klient: Totalizator SportowyMarka: Zdrapki
Agencja: Apella SA.,
kreacja & copywriting: Anna Tillak,
grafika i animacje: Maciej Goś
Reżyseria: Łukasz Zadrzyński
Planowanie i zakup Mediów: dom mediowy Zenith
Data startu: marzec 2017
Kampania została nagrodzona w prestiżowym konkursie Effie Awards w kategorii „Media, kultura i rozrywka”. Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.
Dla Totalizatora Sportowego przygotowaliśmy crossmediową kampanię Lotto promującą Zdrapki a następnie jej reedycję. Kampania firmowana jest hasłem: Drap Zdrapki na MILION sposobów! Zdrapki to produkt, którym Totalizator Sportowy pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów.
Bohaterami kampanii są osoby w różnym wieku - każda z nich ma swój własny, ulubiony i często bardzo oryginalny sposób na drapanie Zdrapek. Każdy sposób jest dobry: na kujona, na lenia, perfekcyjnie, w samotności i w towarzystwie. Spot prezentuje najważniejsze atrybuty produktu: różnorodność, wysokie, dochodzące nawet do miliona złotych wygrane, towarzyszący grze dreszczyk emocji, natychmiastowy wynik i dużą szansę na jakąkolwiek wygraną.
W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne ’30, ’15 i ‘5 oraz spoty radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.
Rok później Totalizator Sportowy poprosił nas o przygotowanie reedycji kampanii. Tym razem przygotowaliśmy nowy Key Visual, materiały POS, modyfikację spotu TV i radiowego oraz kreacje internetowe.