Klient: Kasa Stefczyka
Agencja: Apella SA
Creative Director: Kamila Fobke
Senior Creative: Ewelina Karczewska
Copywriter: Patrycja Marczuk, Anna Woźniak
Project Coordinator: Marek Rębisz
Graphic Designer: Patrycja Świderska
W Kasie Stefczyka rok 2018 upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji 7 maja 2018 roku wystartowały dwie crossmediowe kampanie – wizerunkowa oraz produktowa.
Hasło kampanii wizerunkowej brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…
W podobnej stylistyce utrzymana jest kampania produktowa „Pożyczka Zaratka”, promująca specjalną ofertę przygotowaną właśnie z okazji jubileuszu 25-lecia Kasy Stefczyka. Bohaterami spotu są przedstawiciele różnych regionów Polski, którzy wprost nie mogą uwierzyć w atrakcyjne warunki pożyczki.
Podstawą obu kampanii były spoty TV emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje tematyczne TVN (Pakiet TV Dorośli). W ramach zaplanowanych działań powstały także materiały internetowe, ATL, BTL. Uzupełnieniem kampanii produktowej jest także spot radiowy, emitowany od 23 kwietnia w stacjach znajdujących się w pakiecie Zet Total, Trójce oraz w RMF FM.
Apella odpowiada za koncepcję kampanii produktowej „Pożyczka Zaratka”, kreację, copywriting i stworzenie scenariusza. W przypadku kampanii wizerunkowej „Dobrzy ludzie” pełniliśmy nadzór nad produkcją oraz odpowiadaliśmy za copywriting tworzonych materiałów oraz planowanie i zakup mediów. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.