Klient: Kasa Stefczyka
Agencja: Apella S.A.
Zakres prac: koncepcja, kreacja, copywriting, scenariusze spotów,
przygotowanie poligrafii, planowanie i zakup mediów
Produkcja: Studio animacji Pigeon
Data startu: marzec 2017
W 2017 zrealizowaliśmy dwie kampanie produktowe dla Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów, przenieśli się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych. Czy znają odpowiedź? Czy wspólnymi siłami uda im się wygrać teleturniej?
Głównym kanałem przekazu kampanii „Duża gotówka, niecała stówka” były spoty telewizyjne. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie można było usłyszeć także spoty radiowe, bezpośrednio nawiązujące do animacji telewizyjnych. W ramach kampanii zaplanowaliśmy także szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem były pozostałe materiały ATL, a także BTL oraz liczne działania w social media.